Türk Yalanları

Yağmur7

Sevenlerin; Sevilenlerin Yerine Hos Geldiniz... Dünden; Bugüne ,Bugünden; Yarına....
AnasayfaGaleriAramaSSSKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 Türk Yalanları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:38 am

Kalsaydınız bişeyler yerdik...

Vallaha sarıda geçtim memur bey...

Kazanmak önemli diil mühim olan yarışmaya katılmaktı...

Dünya ahiret bacımsın...

Şuan 65 milyon bizi izliyor...

Bu son sigaram...

Bütün kadınlar güzeldir...

İki saat kapıda bekledim, açan olmadı...

Seni düşünmekten bütün gece gözüme uyku girmedi...

Sen bi de beni gençliğimde görecektin...

Ağlamıyorum... Gözüme bişey kaçtı...

Yemezsen arkandan ağlar...

Seni leylekler getirdi yavrum...

Akşama erken gelicem...

Bu aldığım en güzel hediye...

Bi oturuşta iki büyük deviririm...

Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için...

Ağzıma sigara sürmedim...

Ben almiyim rejimdeyim...

Nereye? Daha karpuz kesacaktık...

Eee ne zaman gidiyoruz içmeye?...

Kadınlar en çok kel erkeklerden hoşlanır...

İşim bitsin ben seni ararım...

Bir kez olsun yüzüm gülmedi...

Hayatımda hiç ilaç almadım...

İhraç fazlası bunlar...

O elinizdeki tek kaldı, başka yok...

Bi`tanem...

Seni Seviyorum...

Beni seçerseniz size...

Ben de tam seni arayacaktım...

Bi şey olmaz...

Ben eski yüzücülerdenim...

Bizi davet ettiler ama gitmedik...

Valla bu size çok yakıştı...

Senin annen bir melekti yavrum...

Bana yan bakan daha anasının karnından doğmadı...

Merak etme hayatım sekreterimi görsen çok çirkin....

Büyük ikramiyeyi kazanmak istemiyorum önemli olan alın teri...

Merhaba karıcım, mesai yeni bitti de...

Üzülme sevgilim evlenince anneni yanımıza alırız...

Evi boşaltın! Almanya`dan oğlum geliyor...

İki gözüm önüme aksın ki...

Kilolarımla barışığım ben böyle mutluyum!

Formu doldurun biz sizi ararız

Bu sene üniversite soruları çok basitti, keşke sınava girseydim...

Ben her bahar aşık olurum...

Gerçek aşkı sende buldum...

2 saat bekledim...Gelmedin!

Üşüyosan ceketimi alabilirsiniz...

Seni anlıyorum.

Hatırası var, bunu sana veremem...

Arkasından değil, burada olsa yüzüne de söylerim

Her bedene uyar bu...

Gol atmayı sevmiyorum. Asist yapmak daha çok hoşuma gidiyor.

Senin eline kimse su dökemez..

Öğretmenin vurduğu yerde gül biter

Şöyle bir arabam olsun milyarlarca borcum olsun...

Benim için önemli olan ruh güzelliği

Hediye olmasa inan verirdim.

Bi arkadaşa bakıp çıkıcam, istersen kimlik bırakayım...

Mektup gelmedi mi? Ama ben kendi elimle postaya attım...

Belki biraz sıktı ama hiç merak etmeyin kullandıkça açılır...

Kitaplarıma bir daha bakayım ama kitabı sana verdiğimden eminim...

Onun için bişeyler yapmayı çok isterdim... Ama maalesef... Elimden bişey gelmez...

Sensizlik canıma tak etti...

Ben hiç yalan söylemem

Akşam elektrikler kesildi, dersimi yapamadım...

Bunun garantisi biziz abi...

Telefon şehirlerarasına kapalı

Ben zaten böyle olacağını biliyordum...

Bi kereden bişey olmaz.

Biz sadece arkadaşız.

Kuran çarpsın bu son sigaram

Son biletler bunlar

Hiç acıtmayacak.

Daha önce hiç kimseyi böylesine sevmemiştim.

Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuz...

Sayısaldan para çıksa, önce kimsesiz çocuklara sonra da yaşlılara bağışlarım...

Haaa bi de okul yaptırırım...

Abi kızı görücen bi içim su...

Adem Bey şu an toplantıda... Kim arıyordu?

Sizden iyi olmasın bi arkadaşım vardı...

Kuru ekmek bana yeter... Yeter ki huzurum yerinde olsun...

Dış transferleri 15 gün içinde bitiricez....

Aradım... Çaldı çaldı açan olmadı...

Dünyanın en mutlu çifti olucaz...

Devletimiz güçlüdür..........

Failleri en kısa zamanda yakalanacak......

Enflasyon düşecek.......

Bu kış komünizm gelecek.......

Memuru enflasyona ezdirmeyeceğiz......

Bu konuda elimizden geleni yapıyoruz......

Benim işçim, benim köylüm, benim memurum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:41 am

böle yalanmı söylenir bunların modası geçti Very Happy

tşkler...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:43 am

ala ala yalanında modasımı olurmus yaw hade gıyımın faln modosını anladıkta yane yalanında mı yaw
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:47 am

ya bu yalanlara artık 5 yaşındaki çocuk bile inanmıyor Very Happy o anlamda söledim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:48 am

hmm baslıgımı degiştirsem acaba -5 falan:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 9:51 am

Very Happy Very Happy devir böyle ne yaparsın ama belki hala inanan vardır ya kalsın Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Çarş. Eyl. 03, 2008 10:34 am

hmm yaw demet bunlara ınanmasalar secımler gerceklesmez yaw demekki halen ınananlar varmıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Perş. Eyl. 04, 2008 10:50 am

dogru söylüyorsun etrafta yaşı 20 olupta akıl yaşı -5 olan çok kişi var ozaman Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
süm



Kadın
Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 29
NerDen : HaTaY/AntAkYa/
KiŞİSeL iLeTi : нєя zαмαη ∂σgяυуυ ѕöуℓє; ηє ∂є∂ιgιηι нαтιяℓαмαк zσяυη∂α кαℓмαzѕιη
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
3000/3000  (3000/3000)
MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Ptsi Ekim 20, 2008 2:40 pm

ya walla bunlara inananlar çok var aslında insanların konuşmalarının % 85 i yalan desem yalan olurmu? Smile [i][u]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Türk Yalanları   Bugün 2:18 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Türk Yalanları
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Yağmur7 :: Eğlence Kutusu :: ekispiriler+komik seyler-
Buraya geçin:  
Yeni bir forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Ücretsiz blog