hoca larin sık kullandigi sözler

Yağmur7

Sevenlerin; Sevilenlerin Yerine Hos Geldiniz... Dünden; Bugüne ,Bugünden; Yarına....
AnasayfaGaleriAramaSSSKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 hoca larin sık kullandigi sözler

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: hoca larin sık kullandigi sözler   Çarş. Eyl. 19, 2007 6:58 pm

ÖĞRETMEN SÖZLERI
Bunu sinavda sorarim...!
Ben bunlari zaten biliyorum!
Buna benzer sorular üniversitede sik sik çikar.
Bi insan söyleneni bidefa da anlar Afedersiniz siz aptalmisiniz??
Arka taraf konusmayi kesin!
N'oluyor orda!!
Bunun hesabini sinavda sorarim!
Burayi dikkatli dinleyin. Bi çok ögrenci burda hata yapar!
Konusmak isteyen disari çiksin! Kapi açik
Sizi zorla getirmiyolar buraya!! Istemiyorsan gelme!
Kimler ödevi yapmadi.
Ödevleri yapmadan gelmeyin.
Bizim zamanimizda velilerimiz eti senin kemigi benim derlerdi!
( Sinavda ) Kimse kimseye bakmasin.
( Sinavda ) Su andan itibaren herkes birbiriyle küs!
( Sinavda ) Kopya çekeni yakarim.
( Sinavda ) Oglum/Kizim bi daha görmeyim.
( Sinavda ) Oglum/Kizim kagidini ver. Beni aptal yerine koymayin.
Ben ögrenciyken hiç kopya çekmezdim.
( Bir Soru Çözerken ) Oglum/Kizim kaç defa söylicem orasiöyle degil!!!
( Tahtada Bir Soru Çözerken ) Yanlis otur yerine!
Bu konuya fazla girmeyelim ileride göreceksiniz.
Sinava iyi çalisin.
( Nöbetçi Ögretmenler ) Oglum/Kizim hadi sinifiniza geçin ziliniz
çaldi.
( Derse Geç Kalinca ) ilk zil ögrenciler içindir ikinciside bizim
için! Git Müdür yardimcisindan izin kagidi al!
Çik disari!!
Siz evinizde de mi böylesiniz.
Tahtayi silin.
Neden çalismadiniz.
( Her Hangi Bir Ögrenciye ) Dersleri serdin. Artik hiç çalismiyorsun.
Kafana tebesiri yersin

yaşanılmiş gözlerim le gördüm
zil caldiktan 20 sn sonra HAYVAN HERİF GEÇ ULAN İÇERİ!!! (m.ö)

sırada gecerken:
(m.ö) ensemi birakiyon sen
öğrenci:yok hocam
ver makasi (m.ö)
ögrenci: ananı avradini lan şu mubarek ramazanda orucuzu da mübah ettin O.ç
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: hoca larin sık kullandigi sözler   Salı Kas. 06, 2007 5:54 pm

abi işin gücün yok hocaların söylediklerini mi ezberlemissin iyi yapmıssında bir tane eksik
MURAT YANIK BİZE ŞÖYLE DERDİ
KES SESİNİ KES bunuda ekle tam olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
siyahim



Mesaj Sayısı : 578
KiŞİSeL iLeTi : bosh

MesajKonu: Geri: hoca larin sık kullandigi sözler   Çarş. Kas. 07, 2007 1:05 pm

ulan her yerde hocalar bıktım artık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: hoca larin sık kullandigi sözler   Bugün 8:22 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
hoca larin sık kullandigi sözler
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kısa Anlamlı Sözler
» EĞİTİCİ FİLMLER
» Bugün Sizi Anlatan Söz Nedir? :)
» yav ekmn konuyu açmşn insanı iki bişe yazar=Pp

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Yağmur7 :: Eğlence Kutusu :: Fıkra-
Buraya geçin:  
Yetkinforum | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Yetkinblog