...

Yağmur7

Sevenlerin; Sevilenlerin Yerine Hos Geldiniz... Dünden; Bugüne ,Bugünden; Yarına....
AnasayfaGaleriAramaSSSKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 ...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: ...   C.tesi Ağus. 02, 2008 12:56 pm

ilkokul birden beşinci sınıfa kadar karnemde hiç dört olmazdı çünkü zayıf bi çocuk oldugumdan ögretmenler bi bardak süt karşılıgı pekiyi verirlerdi Very Happy orta okula geçitigimde adam olmam için okulumu degiştirdiler ilk sene zorlansamda ikinci sene gurubumu kurup bir güzel kopyalarla sınıfı geçtim son sene işin ciddiyetine anladım ve eşek gibi oks ye hazırlandım Very Happy şansıma bir anadolu lisesine yerleşebildim arkadaşlar artık bardak başına pekiyi vermediklerinden süt içmiyordum bu yüzden küçük kalmıştım arkadaşlar sınıfta bana küçük lakabını takmışlardı =)ilk senemde damgalandım okul kapısından her geçişimde müdür bişeyler söleyip durdu(yok etegin kısa yok tokanın rengi bozuk)bahane arıyordu=) karneminde kötü gelmesi herşeyi mafetti Sad tekrar adam olmaya karar verdim tm son sınıftan bi üst sınıfa atladım bidaha yolumdan şaşmayacagıma ant içtim Very Happy şimdiyse üçüncü senemdeyim bu sene nasıl geçer bilmiyorum ve arkdaşlarım bana hala küçük diyor hala büyümedim=)
gelecekte psikolog olmak istiyorum Very Happy söliceklerim bukdar merak ettiginiz başka bişey varsa sorun Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
OkAn



Erkek
Mesaj Sayısı : 306
Yaş : 25
NerDen : Hatay/Antakya
İş/Hobiler : Müzik Dinlemek (Rap; Rock); Web Tasarım.
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : Madem ki ayrılığa hüküm yemiş bu yürek o zaman yaşamak için ölemek gerek...
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: ...   C.tesi Ağus. 02, 2008 2:01 pm

Vay be bu kız beni bile geçmiş Cinlikte bende kendimi bi halt sanıyodum meğer değilmişim :'(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
Mehmet



Erkek
Mesaj Sayısı : 11
Yaş : 33
NerDen : Muğla
İş/Hobiler : yokturr
KiŞİSeL iLeTi : bosh

MesajKonu: Geri: ...   C.tesi Ağus. 02, 2008 3:28 pm

Abicim Bu geçmiş manyak keşke o geçmişin içinde bende olsaydım matrakk Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: ...   C.tesi Ağus. 02, 2008 7:48 pm

ya tabi çok matrak=) bide bana sor o geçmiş yüzünden şimdi eşek gibi çalışmak zorunda kalıyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
::bi-kos::



Kadın
Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 24
NerDen : antakya
İş/Hobiler : Dedikodu dinlemek ;)
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : bosh

Character sheet
Tecrübe:
3000/3000  (3000/3000)
MesajKonu: Geri: ...   Cuma Ağus. 15, 2008 12:15 am

gecmisin icinde yoktum ama simdi gitmeye niyetim yok Very Happy


Valla seni böyle bilmezdim Az degilmissin kız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: ...   Cuma Ağus. 15, 2008 8:42 am

içimde şeytanlar besliyorum sen ne diyosun Very Happy

_________________

bir gün karşılaştıgımızda yüz yüze
yine yanı soruyu soracaksın
kelimeler tek tek dökülecek dilinden
kendin için ne yaptın diyeceksin
bense,usulca gülümseyip
gözlerinin içine bakacagım
AyNı CeVaPLa KaRşILıK VeReCeĞiM
KeNDiM İçİn SeNi ÇoK SeVDiM...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Minik-Kralice



Kadın
Mesaj Sayısı : 20
Yaş : 23
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : bosh

MesajKonu: Geri: ...   Ptsi Ağus. 18, 2008 8:55 pm

Cnm cadim bnm, bu sitede utandiginiz veya komik bir an yasadinizmi diye bir yer varmi daha bakmadim, ama eger olursa, senin o bölüme sayfalarca yaptiklarini yazman lazim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: ...   Ptsi Ağus. 18, 2008 8:58 pm

allah korsun canım millet kaçar yaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kayıp



Erkek
Mesaj Sayısı : 1272
Yaş : 25
NerDen : nee o ıstemeye mi gelcenizz awrat duymasınn:P
İş/Hobiler : bos olan ne warsa bak mesale sen hobim olabilirsinn:D
<fieldset> <legend>Kısa Bilgiler</l :
KiŞİSeL iLeTi : özledım ölümü
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: ...   Salı Ağus. 19, 2008 9:26 am

utandiginiz veya komik bir an yasadinizmi dıe bı bolum acmak lasım hemn o samn yuaw:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.yagmur7.com
gülay



Erkek
Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 25
KiŞİSeL iLeTi : bosh
İL : Elazığ

Character sheet
Tecrübe:
150/150  (150/150)
MesajKonu: Geri: ...   C.tesi Ağus. 23, 2008 11:30 pm

imiş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...



Kadın
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 24
NerDen : ankara
KiŞİSeL iLeTi : kader utansın:)
İL : Hatay

Character sheet
Tecrübe:
150/10  (150/10)
MesajKonu: Geri: ...   Paz Ağus. 24, 2008 10:36 am

saol ya Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ...   Bugün 2:30 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Yağmur7 :: Tanıtın :: Kendinizi...-
Buraya geçin:  
forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Ücretsiz blog